De heenreis naar Como, Italië. - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Marsha Hesselink - WaarBenJij.nu De heenreis naar Como, Italië. - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Marsha Hesselink - WaarBenJij.nu

De heenreis naar Como, Italië.

Door: Saskia Scholte op Reimer, Marsha Hesselink

Blijf op de hoogte en volg Marsha

05 Mei 2014 | Duitsland, Düsseldorf

Onze vliegreis naar Italië verliep goed, we konden gelukkig ons redden bij het vinden van de check in balie in Düsseldorf en daarna naar de gate waar we in de vliegtuig moesten stappen. We konden gelukkig als eersten in het vliegtuig omdat wij in groep A zaten. De vliegreis verder verliep goed, we zaten ongeveer tussen 1 en 1½ uur in het vliegtuig.

Toen wij aankwamen op het vliegveld in Milaan Malpensa, werden we na even wachten en zoeken opgehaald door een man die bijna geen Engels sprak. Wij werden door hem naar Rattiflora gebracht waarbij hij ons aan de achterzijde van het gebouw heeft afgezet. Hij heeft ons met de koffers naar het huisje bovenop de Rattiflora gebouw geleid waarbij wij een sleutel kregen met daaraan ook een soort van chipje om beneden in het gebouw drinken te halen. Hij heeft ons huisje een beetje uitgelegd dat we een koelkast hadden en waar we konden slapen enzovoort.

In ons huisje hebben wij alles nagezocht in kasten waar handdoeken lagen en beddengoed. We hebben eerst de twee matrassen uitgeklopt omdat er allemaal vieze haren op zaten. Ook alle handdoeken beddengoed enzovoort uitgeklopt buiten. Daarna de matrassen weer op zijn plek gelegd en daar beddengoed opgedaan. We hebben de kasten beetje stof vrij gemaakt zodat wij onze koffers konden uitpakken.

We zijn ook na de supermarkt geweest om iets te eten te halen. Jammer genoeg was de supermarkt om 21:00 uur dicht en we waren daar net paar minuten voor 21:00 uur binnen. Dus snel even het hoogst nodige gehaald zoals drinken en avond eten. Na alles te hebben gehaald zijn we terug na het huisje gelopen en pizza in de oven gedaan.

Na nog steeds niets te hebben gehoord van Giovanni of andere mensen over onze stage zijn wij naar bed gegaan.